آیا جو کنجاله بالا در فسفر و خوب برای بیمار بیماری کلیه است این
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

. بلغور جو دوسر اثر برای حل یبوست استآیا وعده غذایی جو بالا در فسفر و آن را خوب است برای بیمار بیماری کلیوی؟ برای این سوال، من به شما پاسخ مثبت، نیمه جو بالا در فسفر است را، اما برای بیمار به بیماری کلیوی است اگر شما را برخی از آنها را. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن، اجازه دهید ما آن را یاد بگیریم با هم در حال حاضر.

تغذیه از جو دو سر؟

1. جو به طور موثر می تواند در بدن کاهش کلسترول، غالبا، آن می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی-عروقی مغز است که تهدید اصلی برای افراد مسن.

2. به طور منظم جو دو سر مصرف دارند بسیار خوب یک اثر خوب در کاهش قند خون و از دست رفتن وزن برای بیماران مبتلا به دیابت.

3. بلغور جو دوسر اثر برای حل یبوست است که یک چیز دردناک برای بسیاری از سالمندان و بیماران است.

4. همچنین می تواند بهبود گردش خون، کاهش فشار کار.تغذیه شامل در آن مانند کلسیم، فسفر، آهن، روی و دیگر مواد معدنی می تواند کمک به جلوگیری از پوکی استخوان و کم خونی و ترویج بهبود زخم. علاوه بر این، یک مکمل خوب کلسیم است.

5. بلغور جو دوسر سرشار از اسید لینولئیک است، آن را در درمان کبد چرب، دیابت، ادم، یبوست و غیره مفید است. این شهر همچنین دارای اثر درمانی کمکی برای سالمندان به منظور افزایش قدرت و طول عمر.

از بالا ما می توانید ببینید که بلغور جو دوسر خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، اما آن را نیز سرشار از پروتئین و فسفر است، بنابراین شما باید بیش از حد غذا خوردن نیست، که به دلیل، بدون توجه به پروتئین و نه فسفر خواهد بار کار اضافه است به کلیه ها. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: آیا وعده غذایی جو بالا در فسفر, ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: